Багатозадачність, або як встигати все?

Кожен з нас все остаточно втомився від перечитування чергової книги з тайм-менеджменту. Як же на практиці керувати часом ефективно?

По-перше, слід враховувати пріоритетність. Пріоритетність у даному випадку корелюється зі строками виконання.

По-друге, у разі необхідності делегувати повноваження вже сьогодні, а не в той час, коли Ви зрозуміли, що вже не встигаєте. Таким чином, виконавець матиме змогу виконати завдання краще та переосмислити, а Ви позбудетесь головного болю.

По-третє, зберігати баланс робота-відновлення. У разі перенасичення та виснаження Ваша продуктивність падає до мінімуму. Ваш мозок просто виключається та більше не здатен мислити.

По-четверте, учіться структурувати. За словами експерта з подачі інформації через зображення Дейвіда МакКандлесса (посилання на його дослідження можна знайти тут ), мозок прихильний до сприйняття інформації, зображеної наочно.

Отже, не панікувати ! Залишайтеся зібраними 🙂

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *