Самоставлення і комунікативнa толерантність

ЗМІСТ

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ САМОСТАВЛЕННЯ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ 8

1.1. Поняття самоставлення у психології 8

1.2. Визначення комунікативної толерантності у контексті формування комунікативного середовища “учитель-учень”. 15

1.3.  Наукові підходи до діагностики внутрішньоособистісних конфліктів педагогів-початківців  19

Розділ ІІ. МЕТОДОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ВИЯВЛЕННЯ САМОСТАВЛЕННЯ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ ОКРЕМИХ ПРОФЕСІЙНИХ ГРУП.. 21

2.1. Зміст та порядок проведення емпіричного дослідження. 21

2.2. Методичний інструментарій дослідження самоставлення та комунікативної толерантності вчителів  на основі опитувальників Століна В.В. та Бойка В.В. 23

2.3. Опис вибірки та характеристики досліджуваної групи. 28

РОЗДІЛ ІІІ АНАЛІЗ ТА ІНТЕРПРИТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ  31

3.1. Рівень комунікативної толерантності педагогів у типовій українській школі 31

3.2. Особливості прояву самоставлення вчителів  у типовій українській школі 34

ВИСНОВКИ.. 37

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 38
Заказать курсовую

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *